Luni 10 Noi 2025
Tipărire

Bani de liceu 2014-2015

Scris de Atodiresei Sorin. Posted in Informatii generale

 BANI DE LICEU 2014-2015

  Pentru depunerea dosarului pentru bani de liceu elevii trebuie să prezinte un dosar cu șină care cuprinde obligatoriu, în ordinea de mai jos, următoarele documente:

1. Cerere completata de elev (o primește de la dirigintele clasei în momentul depunerii dosarului);

2. Adeverința eliberată de dirigintele clasei din care să rezulte numărul de absențe nemotivate din anul școlar precedent, media generală și nota la purtare (pentru elevii de clasa a 9-a adeverința este eliberată de școala generală de unde provin);

3. Adeverința de salariu pentru toți membrii familiei majori cu VENITUL BRUT (maxim 150 Ron pe membru de familie) pe ultimele 3 luni;

4. Declarație notarială pentru toți membrii majori care nu au realizat venituri în ultimele 3 luni (declarația se dă în fata notarului și se va specifica de asemenea că nu au fost plecați din tara în scopul obținerii de venituri, că nu dețin utilaje agricole, că nu au conturi în bănci, că nu au alte proprietăți în afara celei de domiciliu, că nu au cumpărat autoturisme în ultimul an);

5. Cupoanele de pensie pe ultimile 3 luni;

6. Certificate de naștere pentru membrii familiei care nu au buletin (copie și original) semnate de diriginte conform cu originalul;

7. Buletin sau carte de identitate pentru toți membrii familiei de peste 14 ani (copie și original),  semnate de diriginte conform cu originalul

8. Adeverința de elev/student pentru membrii familiei care sunt la școală respectiv facultate;

9. Adeverința de la Finanțe privind impozitele;

10. Adeverința de la primărie din care sa reiasă terenul agricol pe care îl deține familia, veniturile agricole obținute; în cazul când nu au venituri agricole sa va consemna de primărie fără venit agricol;

11. Hotărârea de divorț și de pensie alimentara (copie și original);

12. Certificate de deces (copie și original) semnat de diriginte conform cu originalul;

13. Ancheta socială pentru persoanele din mediu rural (realizata de primăria de domiciliu din care să rezulte numărul de persoane care locuiesc în gospodărie, numărul de camere, daca au pamânt, animale, utilaje agricole);

14. Adeverința de la întreținere (privind plata întreținerii, numărul de camere, numărul de persoane care locuiesc în apartament).

Dosarele se vor depune la comisia de acordare a ajutoarelor financiare pana la data de 30 septembrie astfel :

    • Tănase Camelia: clasa X-a A,B, C, D, E,F;
    • Negraia Nicoleta: clasa a X-a G, H, I, J, K și clasa a IX-a A, B, C,
    • Irimia Oana: clasa a IX-a D, E, F, G, H, I, J, K
    • Manolache Mihaela: clasa XI-a A,B, C, D, E,F,G,H
    • Grosu Livia: clasa a XI-a K, J, I și clasa XII-a A,B, C, D, E, 
    • Toma Margareta: clasa a XII-a F,G,H, I, J, K, L, M

      Pentru evitare aglomerației și a situaților de dosare incomplete va rugam sa veniți cu dosarul în timp la membrul comisiei care răspund de clasa dvs. astfel incat sa aveți posibilitate completării acestuia conform termenului stabilit de lege respectiv 1 octombrie 2014

DEPUNEREA DOSARELOR la diriginți SE VA FACE OBLIGATORIU ÎN PREZENTA AMBILOR PARINTI.

 

DIRECTOR ,                            Responsabil Comisia de burse,

Prof. Râpă Marilena                  Tănase Camelia

 

 sigla an

CONTACT

 

Galați, Str. Strungarilor Nr. 31

0236/446248

virgilmadgearu (la) yahoo.com